A papíron spóroltunk, de van jobb érvem is a netes marketingre

A spórolást mondjuk nem költségvetés-szempontból értettem, akkor sem. Olyan értelemben is jót tett persze, de mi zöld motivációjú cég vagyunk, az apróságokra is odafigyelünk, az internetet használjuk mindenre, mert ez az, ami környezetbarát. Szemben az óriásplakátolással, a nyomtatott sajtóban történő reklámfelület-vásárlással…

Ezek nem volnának környezetbarát megoldások, nem is akarunk élni velük, aztán belefutottunk ebbe: Online marketing szövegírás: profi, hatásos és keresőoptimalizált. A szlogen a keresobenelso.hu nevű oldalra juttatott el, ahol aztán elmagyarázták nekünk, kérhetünk linképítést és keresőoptimalizálást is, ha több látogatót szeretnénk az internetes oldalunkra. Ez az igazi, kiváló “önreklám”. Mondták, ha mi ennyire nem akarunk, intézhetünk mindenféle kampányt a neten is, de ők a hagyományos módszereknél még ezen a területen belül is mondanak jobbat!

Szöveget írni is mindenhez kell, ezért is hoztam ezt a szolgenjüket: Online marketing szövegírás: profi, hatásos és keresőoptimalizált. Magához a weboldalunkhoz, a netes hirdetéseinkhez, ha csinálnánk reklámkampányt (ne ijesszen el senkit az én túlságosan zöld motivációjú hozzáállásom, létezik azért még – náluk is – a kiadványkampány műfaja, és hatásos is), vagy a hírlevelekhez mondjuk. Szóval össze kell kapcsolni a szövegírást a keresőoptimalizálással, amely a weboldalunk értékelését a Google tekintetében húzza jobb irányba, ehhez kérhetünk még “Linképítést”, ami külön kategória náluk – minden ilyet érdemes elolvasni. De a lényeg, hogy minden ilyesmiben lesz szerepe a jó szövegeknek. Abban is, hogy annyira értékes legyen a tartalmunk, hogy a Google találati lista első helyére kerüljünk. Ezen az egészen felül persze grafikai szempontból megfontolt jó megjelenés is kell, megfelelő informatikai háttérrel – ezt mind-mind kínálják, de elemenként is tökéletesíthetjük internetes jelenlétünket, ha érdekel minket bármi ilyesmi.

Leírják, ők külön kezelik a tartalommarketinget és a kreatív szövegírást. Az egyik inkább informál, szakmai kritériumok szigorú betartásával – az ő hozzáállásuk és meggyőződésük szerint -, míg a másik vásárlásra ösztönöz és általánosan népszerűsít. Magyarán felhívják a figyelmet, hogy a szakcikk és a kicsit talán hatásvadász, de lényegében figyelemfelkeltő szöveg másmilyen hozzáállást igényel a szövegírótól. Finom apróságok ezek, de mind ebben összpontosul: Online marketing szövegírás – profi, hatásos és keresőoptimalizált. A lényeg ugyanis mindig ugyanaz: a tartalommarketing és a kreatív szövegírás is kattintásokat és érdemi, hasznos jelenlétet generál a felhasználók esetében.

Mindkettő irányulhat tehát a maga módján arra, hogy fellendítse “az üzletet”. És úgy általában a keresobenelso.hu nagyon sokat segíthet abban, hogy jobbá tegye cégünk ismertségét és forgalmát, a weboldalunk hatékonyságának növelése által. Szövegek írása során is egyszerre tartják szem előtt a SEO-szerinti szempontokat, és a majdani felhasználó projektált személyes igényeit, akinek a weboldalunkon kell szolgáltatást böngésznie, vagy a termékeink között válogatnia.